Sign in to follow this  
Sumeye

Çok Güzel Bir Yorum

Recommended Posts

ÇOK GÜZEL BiR YORUM

Adamın biri her zaman yaptığı gibi saç ve sakal tırasişı olmak için berbere gitti. Onunla ilgilenen berberle güzel bir sohbete başladilar.Değisik konular üzerinde konuştular. Birden Allah ile ilgili konu acıldi... Berber: " Bak adamim, ben senin söylediğin gibi Allah'ın

varlığına inanmıyorum." Adam: " Peki neden böyle diyorsun?" Berber: "Bunu açıklamak çok kolay.Bunu görmek için dışariya çıkmalısin.Lütfen bana söylermisin, eğer Allah var olsaydı, bu kadar çok sorunlu sıkıntılı, hasta insan olurmuydu, terk edilmiş çocuklar olurmuydu?Allah

olsaydı, kimse acı çekmez, birbirini üzmezdi. Allah olsaydı bunların olmasına izin vereceğini sanmıyorum..." Adam bir an durdu ve düşündü, AMA gereksiz bir tartışmaya girmek istemediği için cevap vermedi.Berber işini bitirdikten sonra Adam disışariıya çıktıi. Tam o anda

caddede Uzun saçlı ve sakallı bir Adam gördü. Adam bu kadar dağınık göründüğüne göre Belli ki tıras olmayalı uzun süre geçmişsti. Adam Berberin dükkanına geri döndü. Adam:"Biliyor musun NE var, bence Berber diye bir sşey Yok"Berber:" Bu nasıl olabilir ki? Ben buradayım ve bir Berberim." Adam:" Hayır,yok. çünkü olsaydı, caddede yürüyen uzun saçlı ve sakallı Adamlar

olmazdı." Berber: " Himmm... Berber diye Bir şey var AMA o insanlar

Bana Gelmiyorsa, ben NE yapabilirim ki?" Adam: " Kesinlikle doğru! Püf

noktası bu! Allah var, ve Insanlar ona Gitmiyorsa, bu gitmeyenlerin

tercihi.Işte dünyada bu kadar çok aci ve keder olmasının nedeni!"

Allah'a inanıyorsanız, bunu sevdiklerinize gönderin... Allah'a

inanmıyorsanız, boşverin gitsin...>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this